söndag 10 juli 2011

Dax igen.

Ja nu var det längesedan jag uppdaterade igen. Jag har dock inte enbart umgåtts med latmasken. Jag har fixat med en massa småjobb och en del lite större. Men det är väl först nu som jag egentligen har något att skriva om igen.

Jag har väntat på delar också. Jag har tidigare klagat en hel del på Roadster Bil, men nu har jag börjat märka var problemet egentligen låg. Jag har handlat ett par gånger nu direkt ifrån Westfield i England och det är minst sagt tålamodsprövande. Den senaste beställningen var bland annat på stolar och mattor. Mannen som jag beställde av meddelade att det skulle ta fyra veckor. Det tog fyra månader. Dessutom har jag fått påminna dem om saker som de har glömt att skicka. Det är trist att de skall vara så tråkiga att handla av för grejerna de levererar är riktigt fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar